Monday, November 8, 2010

saya sayang teman lelaki saya (awwww!!!)

entry special khas untuk my other half. kalau yang kutuk kutuk cakap jiwang ke hapa ke aku tak kesah sebab ni blog apa. so hak aku la nak jadi jiwang ke apa ke khaannnn....banyak sebab knp saya sayang bf saya... =)

1- dia sangat baik. bukan dengan aku je tapi boleh dikatakan semua orang. but dia hanya baik dengan orang yang tak buat masalah dengan dia. once kau dah buat dia bengang, marah n menyampah dengan dia, trust me! it will be FOREVER! tak kira siapa pun anda once dia cakap AKU SAKIT HATI DENGAN KO...so get ready la untuk terima layanan yang kurang ajar dari dia.

2- dia seorang yang penyabar. sangat penyabar, bila tengok dia kena tindas dengan someone yang tak berhati perut tu kita pulak yang rasa geram n sakit hati. tapi dia relax je. rupa rupanya dalam hati dia lagi dahsyat. dia relax sebab dia sabar, nak bagi second chance kat orang tu supaya dia berubah but at last tak jugak berubah, so now dia jadi tawar hati dengan orang tu. me also! rasa tak adil sebab dia buat my other half macam tu. but it's okay. SEMOGA ALLAH MEMBALAS PERBUATAN ORANG TU WALAU SIAPA PUN DIA. (hanya aku n bf aku je tahu siapa manusia2 itu.)

3- dia tak kedekut. kalau dia ada duit dia tak kan kedekut. tapi dia pandai berjimat. dia tahu camana nak handle duit. aku pulak memang jenis boros. ngam lah kan! hahahhaha.....dia tak pernah berkira bab duit tapi kalau dia berkira dengan korang bab duit tu, itu bermakna dia tak suka korang. =) tak pun korang pun jenis kedekut dengan dia. so do not expect yang my bf akan tolong korang kalau korang pun tak pernah tolong dia. so kalau nak mintak pinjam duit ke apa, ketuk kepala tanya diri sendiri, "PERNAH KE AKU TOLONG DIA MASA DIA TAK ADA DUIT SESEN PUN NAK BELI LIMAU AIS? ADA TAK?" kalau jawapan tak ada so lupakan lah!

4- hati dia cepat tersentuh. dia sensitif. tak semua tahu, hanya yang betul betul rapat je akan tahu. aku pernah tengok dia menangis sebab tak ada duit n dia malu nak mintak aku duit. menagis sebab tak dapat beli air yang harga rm1.20 je..yes! rm1.20 je!!! rasa nak pergi tumbuk je orang yang buat dia macam tu! sejak tu dia cakap kalau dia kaya dengan hasil titik peluh sendiri dia akan tolong student2 or anak yatim yang nak belajar. sebab kami tahu macamana susahnya seorang pelajar. dan dia akan ajar orang yang buat dia susah. aku sentiasa berdoa supaya TUHAN makbulkan doa dia. SAYANG KAMUUU....(bukan saja nak jatuhkan air muka bf saya tapi saya nak kamu tahu if one day dia bukan lagi ali nur faiz yang kamu kenal, it is not my fault but it's yours.)


5- bf saya handsome! bf anda? hehheh...mesti korang cakap handsome kan. sapa lagi nak puji bf kita kalau tak diri sendiri..hehehh..


macamana? handsome tak? ada iras iras jackie chan nak masuk islam tak?? kuakuakua...


ada rupa macam driver malek noor tak (tetiba pulak malek noor khannnnnn) hahhaha..tak kose mak nyah!

6- saya sayang dia sebab dia tinggi so saya boleh pakai kasut, selipar, wedges, heels setinggi mana pun saya suka...hehehehehhe...sebab dia tetap nampak tinggi dari saya. susah tau bagi orang tinggi nak cari bf tinggi sebab semua laki skg kebanyakan kemetot! wakakakak....hanya perempuan tinggi je yg tahu perasaan ku ini..(bajet ko tinggi sangat lah khaaaannnn) hahahhaah...


saya suka peluk dia usap perut buncit dia! hahahah... (statement maut ko nyahhh!!! hahhaah) eleh macam la ko tak pernah peluk bf ko kannnn...


weh!! apsal ko nampak handsome kat sini, aku nampak hodoh! tak adil gilerrrrrrrrrrr!!! haaa...tukan dah cakap tadi. pakai heels tinggi macamana pun dia tetap tinggi. awww...sukaaa!!!

kurus je dia time ni. tapi sekaranggggg....muka dah macam bantal dah aku tengok...hahhaha....bila orang tanya kenapa berisi. boleh pulak dia cakap awek pandai jaga! otak kau, tu dah jawapan macam org kawen....hahhaahha....

bila aku tanya kenapa tembam, kena sound setepek! ko yang asyik suh aku habiskan makanan ko kalau ko tak habis makan tu amende....hahhaha, seketul kena kat dahi aku! hahhaha...actually dia cakap dia senang hati sebab sekarang aku dah kurang marah2 dah.. penyakit aku pun da okay....dia senang hati kalau aku senyum, biar sehari tak makan, sehari tak mandi pun tak apa. biar duit dalam poket 1 sen pun tak ada, asalkan aku happy dia dah senang hati..terharu aku dengar tapiiii.....

helllooooooo....!!!!kalau duit tak ada dalam poket ko so aku nak kena tanggung ko selama lamanya ke?? banyak cantik bontot hang! hahahahaah...


ONLY GOD KNOW HOW MUCH I LOVE YOU...
HE KNOW HOW MUCH U LOVE ME...
& HE KNOW HOW MUCH WE LOVE EACH OTHER....

p/s : kalau ada yang niat nak copy pic ni lepas tu nak perasap guna kemeyan jadah apa la, tak payah la ye....niat nak bagi porak peranda ke apa ke tak payah la...dosa korang tu dah banyak...tambah la pahala u pulak k...semoga ALLAH ampun kan dosa kami dan kamu,,, =)

4 comments:

  1. krng kawen ajak weyh!sweet ko ngn dye!

    ReplyDelete
  2. oh mesti ajak punya...
    jgn x dtg sudah la yer

    ReplyDelete
  3. Hehe sy rasa awk ni kelakar la orangnya. Dari cara awk tulis blog, msti awk ni happy go lucky kan? Nice to meet ya!

    ReplyDelete
  4. nadzirah : kelako yeh...hekhek..tulis apa yg kita rasa je..orang nak cakap apa biar je..booolayannn...nice to meet u too..bila nak meet outside..ehhhh...hehe

    ReplyDelete