Sunday, April 29, 2012

happy birthday my darling lebiu lebiu

uwekkkk...
aku rasa nak muntah baca tajuk entry sendiri..kahkahkah...
semalam hari sabtu hari tu birthday cik habang...
belanja lah dia makan secret recipe...
ingatkan nak beli kek sebijik tapi pikir2 membazir pulak...
mana nak simpan nanti...
hostel weols tak ada peti ais...
so banje makan ler..
lepas tu belanja tengok movie battleship...
hadiah pun dah bagi..
so nak ucapkan sekali lagi pada heols..
selamat hari jadi..
semoga panjang umur..
tercapai impian...
semoga jadi jutawan...
aminnn...
layan gambau je ler yeh...
 

coklat indulgence seketul..dah makan baru ingat nak snap..heheh...
iols makan sesuap je...
on diet n kek besday boy ler katakan..
tak kan haku nak pulun..hehe
maluuuu


ni air tukang belanja...
tropikal smoothies...
sedapppp
rm 7 jer..


ni besday boy punyer...chicken mushroom rice ke hapa ntah...
sedap katanya


ni aku punya..thai style fried rice kot...
hampehhh...tak sedap...
udang keras kejung cam kene letrik shock..
tomyam sangat2 masin...
sambal belacan pun masin...
senang citer...
malas dah nk order next time...


ni lah muka besday boy....
comel takkk...
(blueekkkk...asal g mane2 je orang cakap cina dengan dia...tak pun speaking or cakap melayu longhat cina)
nyampah kata beliau...
aku melayuuuuuuu...kata beliau...
mak kau cina ye...
kata aku...
okay kata beliau..
hahaha
 
  

ni gambar before besday...
siot tak bagi hadiah before besday...
aku tak leh kalau beli hadiah kat orang tp tak bagi..mest gatal tangan nak bagi...
 

aku bagi wallet baru jer...
wallet lama dah uzur kekdahnya...



p/s : kopak mak bulan ni nyahhhh...


 

No comments:

Post a Comment