Tuesday, December 28, 2010

macam kau sorang je student

penat weh jadi student...banyak assignment, class jauh...kena jalan sampai berpeluh peluh celah ketiak dak celah kangkang..bahahha....sem ni sem baik...setiap hari belajar pasal ilmu agama je...pasal quran, revelation, islamic aqidah, ethics....tapi bestttt!!!!! sebab semua lecturer best kecuali kelas islamic ethics. giler kaw aku dapat lecturer saiko...dr hapekejadah ntah nama dia....

sakit hati aku, bila dia tanya apa-apa aku jawab la...sebab dia nak kita respon. dia cakap this is not a class of memorization but understanding. apa apa jelah but dia suka main argue2...ayoooo......bila aku dah jawab, dia akan tanya lagi, lagi lagi lagi lagi dan lagi sampai kau ternganga dah lost point...bahahha...mengong doh aku kat class tu. dah lah class tu ramai yang pasif. so once kau dah start jawab soalan dia. the next question dia akan focus kat kau je la...

sabar je la aku....

korang pulak macamane??

1 comment: