Wednesday, December 1, 2010

sila terasa

jangan harapkan lebih kalau kau pun tak mampu nak bagi lebih....
tak payah la nak rasa diri tu bagus sangat kalau kat mata aku ni kau bukan apa pun sangat...
ya betul, aku pun bukan hebat sangat...sekurang-kurangnya aku tak pernah lupa tolong kau....
ya betul..aku mengungkit...supaya kau sedar dan tak gelap mata dengan sedikit kesenangan yang di beri sehinggakan kau lupakan aku....
aku bebas kutuk kau kat sini sebab aku tau kau tak akan baca pun walaupun broadband kau bayar siap untuk tahun depan sekali.....
so aku nak kutuk puas puas sekarang ni...
tapi tak boleh kutuk sangat sebab kau dah lepas kena sound so mungkin kau akan baca nanti...tapi dah terlambatlah ye...
kau ni sebenarnya macam pahat dan penukul...paham kan?? kalau tak paham bukan melayu namanya...
kau bajet yang kau je tertekan, agaknya kau tak tahu kot yang orang lain pun ada otak dan akal macam kau....kau ingat orang lain otak lembu kot walaupun yang otak lembu tu adalah sebenarnya engkau...
tak kesah la janji tahun depan kau tak susahkan aku lagi..aku tak kesah orang susahkan aku kalau dia hargai aku...tapi kalau dah reti susahkan orang tapi tak reti berterima kasih ni yang susah...mak bapak tak ajar kot..tu kannnn..dah kua mak bapak bagai..tu tanda aku marah yang melampau...
sekali lagi aku jangan jangan meminta kalau tak mampu nak bagi....
kalau kau rasa diri kau lagi bagus dari aku...
aku okay je...tak ada masalah...ye la, nak kata apa kan kalau orang dah rasa diri dia tu bagus sangat....
yang tak boleh bla, dia pulak pandai pandai suruh aku berjanji something yang dia start dulu...pulak tu dia tak mengaku dia yang start dulu...memang perangai tuuuttt punya manusia lah kan....
last sekali...maaflah kalau aku kurang ajar, sebab aku rasa kau yang start kurang ajar dulu...sejuta kali kau tak mengaku pun aku yakin TUHAN tahu...


sekian...


ASSALAMUALAIKUM!!


P/S : EH pandai ke jawab, maklumlah kau kan tak suka jawab salam...takut dah lupa camana nak jawab salam....meh aku ajar...


WAALAIKUMUSSALAM....


haaa...da pandai? bagusla..alhamdulillah...


p/s/s : kalau ada yang meluat baca ni, sori la ye...ni blog ai..tak salah ai nak luahkan apa yang ai rasa..kalau yu rasa nak luahkan ketidaksukaan terhadap ai dan kebencian terhadap ai..yu buat blog sendiri okayy...tak payah nak komen2 macam orang tak bermaruah kat blog ai...hormat tuan rumah ye yu..okay..trimas!

No comments:

Post a Comment