Tuesday, February 1, 2011

chinese new year : so semua kena baru..boleyyy??

lama tak update eh..buzy2 wehhh...my bf cakap, raya cina dh dekat ni. kena beli semua baru ni...aku cakap lah, gf ko tak nak baru pulak...hahahahha...bagi yang tak tahu, time CNY usually mangkuk, chopstick bagai kena baru keluar dari ladang hokehhhh...jangan malu2 kalau anda tak tahu. sebab dulu aku pun tak tahu.. bila dah jadi part of them baru lah aku tahu...best jugak kan berlainan culture dan religion dalam family ni ek...

hari tuh sambil2 tunggu my bf pergi cuci rambut kat saloon JUST HAIR FOR YOU , ke JUST FOR YOU, ke JUST FOR YOUR HAIR. haku pun tak ingat, padahal dah banyak kali pergi. sewel! sedap n syok ah dia cuci rambut..layaaannnn...dia urut2..peh, mau tertidur aku...nanti 14 february ni nak pergi wangsa walk tengok SALOON CHINTA fasha sandha tu lah. agak2 saloon dia pun bimbo cam dia tak? hahahah..

lupa nak cakap, my bf sebok nak g saloon gak. nak kaler rambut. bila aku tanya nak kaler macamana, dia cakap kaler macam bulu anjing tu lawa. aku cakap sewel apa mamat ni. elok2 Tuhan bagi jadi manusia nak jadi anjing puloks...haahahahahha..aku layankan je r..teman dia g saloon tempat aku biasa pergi tu. suruh akak yg biasa buat rambut aku kalerkan. blonde u ols!! nasib muka balak mak putih u ols, kalau tak mahu pengsan haku nengok!


hah..hitam rambutnya...haihh..comey sungguh bf aku. (sape lagi nak puji bf kalau bukan gf dia..wakakak)


sabor je lah haku dengan mamat bulu jagung eh anjing ni...dia cakap eh bulu anjing, bukan aku pepandai letak nama tau!


dah macam ah chai jual cd dah...mak dia cakap la...bukan aku..


asek aku cakap orang yg cakp je kan..ni aku cakap..dah macam gangster kg dusun dah..bahahha...

p/s : lepas cny ni nak pergi buat treatment rambut lah! menyampah aku ko rambot baru aku rambot lama!

No comments:

Post a Comment