Thursday, February 24, 2011

sayang sayang juga tapi kadang2 menyampah okayyy

sapa ada boyfriend?? tonggek bontot skeetttt...muahahaha...hari ni no pictures ya...yang ada hanya bebelan tak puas hati...tak nak baca sila close lah...jangan pulak baca pastu korang tak suka korang memekak kat blog aku buat nyanyian cerca mencerca...aku sumpah sekor2 jadi sesumpah jap g kang!

aku sayang bf aku (wakaka) tapi kadang2 menyampah jugak...tipu la kalau ada yang cakap tak pernah rasa menyampah dengan bf sendiri walaupun sekali...betul tak? tak betul? lantak korang la...apa yang aku menyampah dengan dia??

1 - mengannnnntuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkk je kerjanya..padahal tidur lebih kurang aku je..aku okayy je. ngantuk pun still boleh lepak, hang out..borak2..tapi dia mmg mata layu nak tidur je...aku memang pantang kalau ko kuar dengan aku buat muka ngantukkk..hellooooo..kalau ngantuk jangan ajak kuar...bodoh! kan free dapat bodoh dari aku..

2 - dia ni lambat pikap sket..otak lambat pikap ye..bukan lori pikap tu...hahha..kalau takat ko bagi hint ke apa ke, mampos dia tak paham...bila cakap straight nak touching...lembu giler cow...bahahha

3 - dia tak baca blog aku...kiranya macam tak alert la. but who cares. lagi bagus pe ko tak baca..bila aku bengang boleh kutuk ko bagai..

4 - he said something but he cannot do it..always...bila aku bagitau ke sindir2 ke nak touching plak..but darla, thats the truth bout u okayy..im being honest...

5 - he is not romantic at all! not at all...hahhaha...dia tak tahu camana nak bg surprise...he never knew it!

6 - he never know how to make his gf love him more n more...tak pandai ambik hati la kiranya...so aku kira kena pupuk hati sendiri la supaya hari2 sayang gitu..nak harapkan dia..mau mati sayang aku tak di siramnya air...

i love you but sometimes i hate you...

No comments:

Post a Comment