Wednesday, September 28, 2011

empira mall subang runtuh dah meletup? ke meletup dan runtuh?

tadi kan lepas kelas aku g one utama (ou)...
ingat nak tengok perfume..
dah berminggu aku nak beli perfume...
asek tak jadi...keliru lah...
macam2,..
banyak choice sebenarnya...
ye ler..nak beli perfume sampai beratus haruslah kena pilih yang sesuai...
nanti next entry lah aku cerita pasal perfume...
muahahahha....


masa tunggu my bf g amik kad bonuslink..
aku borak2 ngan SA bapok ni...
banyak lah share story dengan dia...
lepas tu dia cakap empire mall dekat subang tu runtuh...
aku cakap yeke...
dia kata tak tahu...
tu pun member dia text katanya...
so after bayar perfume aku g lah starbucks minum2...
google n yes empire mall tu meletup...
katanya punca dari saluran paip gas...
terjadi around 3.00 - 3.40 am...
lebih kurang lah...katanya tak de yang mati tapi ada yang cedera...


i think lah 2 bijik kereta tu couple chinese punya...yang awek dia honda bf dia vw...kalau betullah dorang cakap masa letupan tu dorang tercampak....
aku macam ohmaigoooodddd...
cannot imagine lah




No comments:

Post a Comment