Tuesday, June 21, 2011

siapa makan cili dia rasa bahang...hihihi

hahahahha...lawak lawak..sebelum bercerita kena gelak dulu...hahahahahah...
tu laaa...dulu orang tu baik dengan kau, kau buat taik kucen dengan dia....mula2 ko duk meroyan benda tak tentu hala sampai dia kena marah..dia punya lah bengang dengan kau sampai tahap kalau dia ada depan kau memang dia maki sebakul..pelempang doblas das...lepas tu aku akan tambah flying kick sedas sebab aku yang kena tadah telinga dengar dia marah...

lepas tu ko bajet innocent lah...bengang2 pun dia still maafkan coz malas nak nak cerita panjang tapi yang pasti nama kau busuk lah...dia cerita detail kot kat orang yang marah dia sampai orang tu cakap..
"yang dia kecoh sangat kenapa...benda tak de apa pun" 
benda mesti tersebar punya...so tak pasal2 busuk nama ko jugak....btw P.A.D.A.N M.U.K.A kau!! aku memang no komen lah..aku tak campor...juz meluahkan rasa kurang senang sebab aku pun kena tempias dengar dia berceramah membebel...

orang tolong ko banyak tapi kau buat dia bengang memang silap besar lah....tau2 je lah perangai dia...sekali dia banned memang mampos lah...lepas kes tu ko buat hal lagi...bila orang tu tanya ko bagi alasan bodoh...hei bodoh, agak2 la nak bagi alasan derr....dia tu sape kau tu sape....tak agak2 nak bagi alasan...agaknya dia berkecimpung dalam bidang tu baru sehari kot...eh hellooooo...kalau dia baru join benda tu pun..geng2 dia dah lama join kot...nak tipu amende nya...memang tak dapat lah....

haihhh...aku tak tahu nak cakap apa dah...tapi satu je aku boleh cakap..kalau sampai 'bernanah' telinga aku dia dok maki kau or marah kau aku pun banned kau lah....tak kuasa telinga mak nak dengar tau....banyak lagi benda lain mak nak buat nyahhhh....hahah...


No comments:

Post a Comment