Thursday, June 9, 2011

hanya kita paham diri kita

pernah rasa menyesal tak bila puji orang and at last dia tak sehebat yang kita fikir pun??? aku? sikit ada gak lah menyesal, rasa macam apa yang aku puji selama ni hanyalah tipu semata-mata..macam aku yang reka cerita tapi masa aku puji tu memang tu lah realiti but bila kita dah kenal dia betul2 rasa macam
"alahhh...bukan bagos sangat pun dia ni..menyesal aku puji"

but seriously sebenarnya hanya diri kita sendiri je patut menerima pujian dari diri sendiri bukannya kau sibuk nak pergi puji anak mak cik bedah sebelah rumah atuk sedara kau temah oiii....lantak lah orang nak cakap masuk bakul angkat sendiri ke masuk lif tekan punat sendiri ke janji kau bahagia sebab dalam dunia ni hanya diri kita yang kenal diri kita sendiri dan paham diri kita sendiri...

sejuta kali kau cakap kat orang tu macam ni macam ni macam tu macam tu belum tentu dia paham sebab lain manusia lain cara dia interpret maklumat...so konklusinya (sejak masuk class bm nih conclusion pun jadi konklusi, so jangan terkejut kalau tiba2 aku cakap dengan korang macam tak de anak tekak..sebutan baku kekdahnya..muahahha) so pendek cerita kau je paham diri kau so jangan nak bajet pak we ke, bff ke sepupu  sepapat ke adik beradik ke akan paham kau....

kau gebang ke serata alam pun laki kau baik mulia, macam malaikat, adik kau macam angel lah tu lah tak de maknanya derr...verangan lah kau, tak de maknanya dia akan paham kau...kau mati sok mungkin dia akan paham..si polan bin polo ni baik arwahnya...time arwah hidup selamba badak je ko ignore perasaan dia..wakakak

p/s : prinsip aku senang je..ko tak paham aku lagi aku tak paham ko...lantak lah..hade ku kesahhhh.. =)

No comments:

Post a Comment