Monday, August 22, 2011

aku nih bakal menantu kesayangan la derrr..hakhaktuihhh

baca tajuk entry berasapppp je bakal2 biras gua..hahhaha
lex lah derr..gurau dibulan molia gituh...
hikhik...
raya dah dekat woihhh...
sekali pongggg tak g terawih...
tapi tak pe...
bak kata malik noor jaga yang wajibbbb dulu...
ni duk kejar sunat wajib tertunggeng...
(malek noor cakapp..bukan aku)


now aku busy buat kuih raya...
bf aku pon same naikkkk...
nak membusykan diri buat kuih raya jugak.....
nak balas dendam aku tak layan dia lah tu...
macamana nak layan....
aku duk uli tepung...
albino lah blackberry gua bersalut tepung kalau gua main sms derr..
aku nih obses buat kuih raya wa cakap lu...
kau suruh aku goreng ikan????
waaa failed bhai failed!!!
goreng telo mata pong wa failed bhai failed...
(nasib baik bakal mak mertua specis tak baca blog..kalau tak REJEKKKKKKKK)


TETAPI!!
wa passsss sesangat buat biskut raya...
resepi tenet je derr tapi mabelesss...
kalau aku nih dah kawen nescaya musim2 raya nih wa lah menantu kesayangan....
(musim raya je ler..hihi)
weh aku tak tido malam pong tak de hal tau buat kuih raya punye pasal...
tapi kalau suruh aku goreng ayam...
goreng ikan wa surrender...
tak jadi menantu kesayangan pong tak pe tapi jangan suruh aku masak benda macam tu...
suruh buat kek 44 bijik tak pe..wa rela dalam suke..hihi


nanti kalau dah grad tak dapat kerja aku nak masuk klas bakery lah...
bf aku dah sound..
kau kalau kawen bawak2 lah buat bisnes...
jangan jadi pemalas macam orang lain mkn tido makan tido
tapi nak mewah...
derr..tak yah pesan pong wa tau...
wa tau derr..
wa tau...
wa akan mewahkan dii wa berbelanja guna duit lu...
duit bisnes wa wa simpan lah buat beli hadiah besday lu tetiap taon..
lu dahlah demand..tak nak hadiah cikai..
tau lah lu bagi hadiah-hadiah-hadiah gempak jer kat wa..
mengungking btol lah...
apehal dah jadi entry luahan perasaan dah ni...hahaha

dah lah wa nak g gentel kuih...


p/s : kesian bakal mak mertua wa buat kuih sensorang....pinanglah wa cepat2...tetiap taon rilex je..wa yang gentel kuih..huahuahuahua

p/s/s : wa lu wa lu..dah macam minah rempit terencat...
maaf semua...

semekom...


utk bf aku : KAU BILA NAK MASUK PINANG AKU? BAIK CEPAT SEBELOM AKU PINANG KAUUU!!! 

No comments:

Post a Comment