Thursday, August 18, 2011

hoi kau ingat kau je reti buat kuih..aku pun reti la derrr...

derr..dah nak raye derrr...pehh..aku cakap macam lagi 2 hari je nak raya kan..
taon ni tak beli biskut raya...taon ni buat biskut raya...
haha..siapa nak buat? dah sah2 la aku...mak aku busy je manjang...
apa yang busy aku pun tak tahu....
taon ni nak buat biskut senang jer...
kau giler aku nak buat biskut semperit bagai..
boleh sembelit aku tau...
eh! macam geli lah pulak cakap pasal ta*k dalam entry makan ni...
saiko2...

kuih apa aku nak buat? 
haaa..tu kena tunggu buat dulu baru tau...
so sebelum raya aku try buat kek dulu..
kang dekat nak raya buat2 tak jadi pulak...masak aku derr...
so aku try lah dulu buat kek coklat...
dulu pernah buat kek ciklat sekali...
tapi yang bakar punya...
sodapppp wa cakap lu....
kali ni nak buat moist coklat kek pulak...heheheh
kek ni kena kukus...
bukan bakar....


tapi sebelom aku tunjuk hasil kek aku yang tak berapa nak rupe kek...
mej kite golak2 dulu meh...
kang 2,3 jam lagi meh lagi belog aku ye...



Kuih paling gangster= Lompat Tikam
Kuih paling sexy= Puteri Mandi
Kuih paling keji= Taik Itik
Kuih bajet cute= Cek Mek Molek
Kuih untuk awet muda= Seri Muka
Kuih penyakit lelaki kronik= Batang Buruk
Kuih suka pukul= Kuih Lompang
Kuih dalam zoo= Badak Berendam
Kuih yg bangun sendiri= Kuih Bangkit
Kuih org x mandi= Kuih Bau-lu
Kuih paling lembap= Kuih Siput
Kuih 1 Malaysia= Kuih Telinga Keling
Kuih makanan dewa - Apam dewa
Kuih angkasa lepas - Kuih Bulan
kuih paling bahaya = kuih bom
kuih paling femes = kueyteow
kueh mat saleh = puding caramel
Kuih byk semut = sarang semut
Kuih kpop = kuih popia



p/s : buat gelak2 di malam bute..eh yeke malam...
tq mr porum...
ada lagi kuih yang korang senarai?
meh arrr..meh...

No comments:

Post a Comment