Friday, December 23, 2011

menjelang krismas

ohoiiiiii....
oden tak celebrate krismas yerrrrrr....
oden tumpang sale krismas jerrrr...
hahahahah...
tadi kann...
hari jumaat kannn...
23 hb 12 kan???
kami kan pergiiiiiiii
SHOPPINGGGGG!!!!

Yebba yebba...
bangun je terus mandi...
pastu g amik parents bf aku sebab dorang nak g the gardens...
humang aiiihhhh..
jem stoberi kooo...
memang melekat lah dekat nak sampai parking the gardens tu...
last2 my bf suh parents dia jalan kaki sebab dekat ler jugak dah the gardens tu..
kitorang park tepi tunggu sambil men ipad...
nak wat cemane..jem nak mampos...
bagi warga emas nak berdeting pulak bak kata bf aku..
padahal jalan jem..kalau jalan jem mau join berdeting 4 kaki...
hahahah..

last dorang tak beli apa pun...
usha2 jam rolex yang mahal nak mampuihhh...
seratus ribu lebih...
gilo aiii...
tak mampuuu...
tak mampuuuu...
bapak aku cakap dulu dia pernah tengok perempuan beli jam tangan harga 100k lebih...
bayar pakai cek...
aku tanya bapak aku...
ayah sentap tak perempuan tu lagi kaya dari ayah???
hahahahha...
apa lah rasa pakai jam mahal ek...
takat seribu dua aku tak herann..
tapi yang beratus ribu nih...
dorang rasa tak terbeban ke tangan tu...
hahahahah...
tak leh bla...

balik dari the gardens kami g bukit aman makan sengkuang...
sape tau pak cik jual sengkuang and buah2 yang buh kuah rojak kat depan pagar bukit aman tu memang tau lah akan kelazatan sengkuang pakcik nih...
pehhhh...
sambil taip sambil lap hingus air liur...
dapppp gilos...
pas tu g isi perut kat old town...
melantak sambil bergelak ketawa dengan lawak2
yang boleh pendek usus...
sumpah...
bakal mak mertua ai memang lawak...
dah lah dulu buat lawak kura2...
memang kalau aku n bf aku ingat balik memang terbahak2 kitorang gelak...
dah isi perut still tak ingat menuju ke pangkal jalan lagik!
balik umah tukar kete lg kecik...
senang nak jenjalan kata bf aku...

walaupun ujan renyai2 balik gak tukar kereta then terus menuju ke one utama (ou)
pehhhh...bakal mak mertua iols beli mekappp u olssss...
siap bermekap kat kaunter estee lauder..
kerlasss gituh....
window shopping...
aku usha2 baju..kasut...
tak berkenan...
ada satu beg kat vincci aku berkenan...
bf aku suh beli tapi iols segan nak paw anak dia depan mak dia...
kih kih kih...
pastu bila balik terus teringat...
iols benci akan perasaan itu...
menyesal tak ambik bila orang offer...
dah ;ah murah...
tak sampat 2 rat punnnn...
sedihhhh...


tak pe..besok masih ada...
dah usha2 barang...
gi tengok tiket movie...
ingat nak tengok movie tapi dah 10.30
takut tak sempat balik uia...
so kitorang beli tiket tuk besok malam je ler...
my bf punya mak tak nak tengok pastu bile kitorang cakap citer tu kelakar
dia macam ala2 menyesal....
kih kih...
tu la...jual mahal lagi...
tak pe nanti kitorang bawak tengok citer ape tuuuu....
abang jet li belakonnn...
dragon gate ke apa entah...
hikhikhik...

pastu masing2 dah lesu g tapau prosperity beger...
lepas tu kami pulang ke sangkar masing2,,,,
heheheh


sekian dari bilik berita utama tv 88888888..

No comments:

Post a Comment