Friday, December 23, 2011

suke suki

*aku taip hari sabtu 24/12/2011
jam 9.00 am
tapi yang kua friday..sewel..
mamp p la...heheh


tengah guling2 atas katil ku yang empuk....
(katil uia tak empuk ye...sila guna inisiatif sendiri untuk menjadikan ia empuk sehingga tidak mahu untuk ke kelas dan akhirnya mendapat warning letter dan seterusnya di barred kerana sangat degil untuk meninggalkan katil)
hahhaahha...
seseungguhnya itu bukan akuuuuu....
aku dah tobat bab2 tak g kelas ni sebab lecturer aku semester ni semua
pehhhhhhh....
sereeeemmmmm...
tambah2 yang ajar malaysian society dengan anthropology...
sadis wehhhh...
kalau ada yang tak kena terus direct depan muka dia bom kau...
depan semua classmates pulak tuh...
aku tak pernah kena yeeeee...

lepas tu kalau budak tak dengar cakap confirm ko akan dapat saguhati iaitu...
perkataan...
bloodyfoolllll!!!!!
haahhaha...
lecturer tu dah tua dah...
kalau ko tengok dia jalan sungguh kesian hokehhhh....
tapi kalau dia duduk dan bercakap...
ngeriiiiii.....
sangat power....
umur aku rasa dah 80 taon lah...
tak pun memnag akhir 70an lah...
dia ajar budak degree, master.
silap2 budak phd pun dia ajar tuk sem ni...
gilos lah...
hebak....hebakkk...

jap lagi kelas leadership....
malaih bebenorrrrr.....
tapi ada quiz...
dia bagi tengok movie pastu jawab quiz...
kalau bagi citer semua siri twilight tu..
aku berani jamin lah....
aku mesti full mark!
giler tak giler citer twilight tu haku ingat dialog dia tau...
siap boleh tiru lagi scene dia...
kah kah...
obses tak..
obses tak...

malas g clas tapi terpaksa...
benciiissss....
tapi tak pe...
bf iols baik...
dia tolong anta...
balik jalan kaki...
ciskek betol...
malam ni nak tengok movie...
tak sabauuu...
kih kih...
dah lah...
malas cakap ngan korang....
terutama stalker...
tuk my stalker tu..
hai..
sihat?
katanya makin kurus sekarang...makan hati ke?
tu lah...busuk hati lagiiii...
padan muka...
semua dah tau pekung ko ler...
orang buat2 pekak n buta je...
belakang orang berkata2 tau...
buat malu je...
da besar panjang pun perangai macam tuuuttt....
dan yang paling tak sangka perangai cibai ko tu rupenya dapat dari mak ko...
isk isk...
nampak baik...tapiii...
tu la...bak kata ustaz aku dulu...
yang nampak baik tu lah
SYAITOOOONNNN....
hahahahaahaa

dah lah...
babai! 
nak g mandi!

No comments:

Post a Comment