Saturday, March 12, 2011

FIZZ FAIRUZ artis BODOH

sorry dunia kalau anda peminat FIZZ FAIRUZ...aku ni bukan anti dia. suka jugak tengok dia berlakon tapi after baca twitter dia kat someone punye blog, aku rasa macam bodoh giler manusia ni...aku tunggu jek family ko yang kena pastu aku nak cakap "HAMBEK KO!!"


korang tengok lah sendiri..nak buat lawak boleh tapi ni antara hidup dan mati..kalau kau kena langgar kereta pastu nazak, dah nyawa2 ikan..mata terbeliak aku pergi serbu kau pastu cakap 
"fizz...sign duluuuu....jangan mati lagi, autograph dulu pehlissshhh" apa kau rasa derr, rasa nak lempang tak??macam tu lah aku rasa.

bila orang tegur cakap whatever, nanti ko nak mati pastu mintak tolong orang bawak g hospital pastu orang tu cakap WHATEVERRR!! baru padan muka kau...kesian lah sikit kat mangsa2 tsunami tu..jangan jadi bebal tak bertempat...hilang respek orang kat kau...

takut bila tengok tsunami kat jepun ni...rasa macam kiamat makin hampir and rasa macam sempat ke aku nak taubat...takooootttt sgt...








p/s : YA ALLAH KAU SELAMATKANLAH UMAT ISLAM YANG BERADA DI JEPUN TERUTAMA SEKALI RAKYAT MALAYSIA...BANTULAH MEREKA KERANA SESUNGGUHNYA HANYA ENGKAU YANG MAMPU MEMBANTU DI SAAT GENTING INI...TEMPAT KAN UMAT ISLAM YANG TERKORBAN DALAM TRAGEDI INI DI KALANGAN ORANG2 YANG SOLEH DAN SOLEHAH..AMPUKAN DOSA MEREKA DAN KAMI DI MALAYSIA INI...

No comments:

Post a Comment