Saturday, March 26, 2011

jerawat hilang kerana DR II

anda ada masalah jerawat? parut jerawat? jerawat batu yang dah macam bisul kat muka tu...bila picit naik lagi, tak picit pun naik jugak...dah guna macam2 produk jerawat? telan berbotol2 pil minyak kelapa dara?
guna petua nenek kebayan?
 atau mungkin anda ada masalah keguguran rambut yang kronik?
jeragat?
jerawat belakang badan?
kalau korang semua ada masalah ni jom ramai2 beli DR II, mujarab weh...


aku rasa mesti semua dah tau pasal produk dr rozmey ni..mujarab wa cakap luuu...produk lain aku tak sure sebab aku tak pernah try and tengok hasilnya depan mata, so aku tak nak promote, kalau aku dah tengok hasilnya baru aku promote, tapi kalau korang nak produk herba prima yang lain selain dr ii boleh request k...

nak tengok testimoni depan mata yang aku saksikan sendiri??


gambar ni di ambil sebulan yg lepas...sori kualiti gambar tak berapa elok..ambil pakai fon je..tapi jerawat dia ni jenis degil, tak kira masa mesti tumbuh..bengkak plak tu...
tapi lepas minum dr ii tempat jerawat tu dah flat..tak bengkak dah..tinggal parut yang samar2 je...jerawat kalau naik pun akan cepat kecut dan tak tinggalkan parut..


after sebulan, sebulan je hokeh..baru 1 kotak minum, sekali sehari, dah ada perubahan, belum makan 2, 3 kotak...cam aku cakap tadi jerawat cepat kecut dan parut hilang sedikit demi sedikit...bengkak tempat jerawat pun hilang...kulit nampak lagi licin dan RASA licin..


glowing youuu..hihi..muka dia pun dah kurang berminyak dan nampak lagi sihat..
mak dia pun minum okehh..jeragat hilangggggggg..muka nampak bersih dan kulit muka sekata..rambut gugur pun dah kurang..kalau dulu time mandi or sikat memang takut nak tengok sebab banyak rambut gugur..now dah tak de...makin berkurangan dan kulit kepala dah tak nampak, tandanya rambut baru dah tumbuh dengan cepatnya...

sesiapa yang berminat boleh call aku
farah : 0172744018..sms pun boleh..
price : rm 200.00 (30 paket/sebulan)
postage : rm 6.oo 
c.o.d area uia and gombak..

p/s : order sekarang dapat special gift!



2 comments:

  1. dulu jual minyak wangi..skrg lak ubat jerawat,,,nasib bek muka aq dah ok..kalau x dah order kat ko..

    ReplyDelete
  2. alah..oder je..kasi kaler kulit ko tu sekata..hehehe..biar lg cun melecun

    ReplyDelete