Saturday, March 5, 2011

mak!! kawenkan saya makkkk...

nak cakap aku meroyan la tu..haaa memang! aku meroyan nak kawen...bukan dengan engkau! dengan ni ha...
NO MIN WOO....alahai gigil botol kicap tau tengok kulit mamat ni...halus...mulus...malu u ols kalau dapat bf macam ni...aweknya muka berkerak..blaknya nah hambek kau..macam cermin licinnya...indah sungguh ciptaan Allah ni...


ko dengar? ko dengar? dup dap dup dap..bunyik jantung aku lah tu..nyanyi lagu asmara..
giler hot syyiiiaalll..mana aku tak meroyan nakkawen malam ni jugak..tengok pulak kat wangsa walk ada expo kawen...rasa nak terbang je ke korea jak bf mak dth sini usha pelamin kawen nyahh...curlastttt gituww..


hah! ko tengok badan dia..peehhhhh..tak tido malam beb...
kenapa la muka dia ni hot sangat!!!!!!!!! hoi mangkok, ko hensem sangat kenapa daaa???


ni pic masa dia datang nun jaohhh dr korea tuk celebrate besday aku..ala..yg besday hari tu..ala..yang hari tu..yang korang dengar dia nyanyi lagu pok amai2 tu..time tu la...u got it?? alhamdulillah..


tapi ada satu hari tuuuu...kitorang bergadoh...dia buat confession of a broken heart by lindsay lohan...sobs sobs sobs...bersepai2 hati aku dia kunyah2 dengan gg rabbit dia ni..


akhirnya kami berpisah jua..katanya cinta kami cinta jarak jauh, haluan tak sama..aku haluan kanan dia haluan kiri..sobs sobs sobs...aku redha tapi dia macam tak leh terima kenyataan..dia macam kecewa sebab cinta dia cinta mampos katanya...oh terharu...tengolah bukti dirinya yg tak terurus ini..sadis sadis

tapi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
itu semua hanya alasan sang bujang yang dah tak teruna!!!! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.dia ternyata berdusta pada ku


dalam masa yang singkat dia sudah mendapat pengganti..tapi aku tahu..dihatinya tetap ada
AKUUUU....
CINTA MAMPOS KATANYA!


p/s : semua cerita di atas tiada kaitan dengan yg hidup, mati, atau bakal mati atau bakal hidup...ini ada lah kata2 meroyan seorang blogger mereng..wakakak..

p/s/s : okeh nak sleep...soka ada dating dengan LEE MIN HO
bye!

No comments:

Post a Comment