Sunday, March 13, 2011

islam...layakkah aku

pernah tak korang rasa hidup korang sunyi walaupun korang ada parents, bf,gf, kawan, lawan?? kadang kadang aku rasa hidup aku tak tenang, banyak kerja tak siap, asiment berlambak ke hape ke tapi bila asiment dah siap..semua kerja dah hantar hati aku masih tak tenang...macam ada sesuatu yang tersekat kat dalam hati aku..ketenangan aku seolah2 tak 100%...

aku selalu rasa macam tu, terutama sekarang..kadang2 rasa macam aku ni dah nak mati pun ada..entahlah..aku tak pasti apa yang aku rasa..yang aku tahu hati aku tak tenang 100% aku tak happy 100%..aku seolah2 tak tahu apa yang aku inginkan dalam dunia ni sebenarnya...mana hala tuju aku...
aku rasa sebab aku jarang solat kot..sebab tu rasa macam ni..rasa tersekat..macam ada beban yang tergalas...aku tak malu nak mengaku yang aku ni liat nak solat sebab sekurang2 nya aku tak hipokrit, tak munafik...

tapi aku malu dengan diri sendiri sebab hanya islam pada nama..belajar ilmu agama tapi hidup terumbang ambing...aku nak berubah dan aku akan berubah...satu hari nanti, aku pasti dan aku yakin....

YA ALLAH YA TUHANKU PANJANGKANLAH UMURKU DAN ORANG2 YANG AKU SAYANG...

2 comments:

  1. aku doakn kan ko..n moge2 aku pon berubah ke arah kebaekan.. amien.. =)

    ReplyDelete
  2. insyaallah..pasti! aku pn akn sntiasa doakan ko..sob sob sob

    ReplyDelete