Saturday, March 12, 2011

MODEL MALAYSIA BERBOGEL DALAM MAJALAH TAIWAN

ni ha nak habaq..ada model malaysia, instructor celebrity fitness punya gym berposing vugil u ols..katanya dalam majalah taiwan...mintak2 jangan CF kat wangsa walk..kang terserempak aku gelak guling2 depan dia jap g...pisang kecut..hahah...

btw..
aku rasa blog aku dah macam blog gosip u ols..


tak de lar hensem mana..hensem lg andy lau..pua chu kang


awww...lucah lucah!! underage sila close this page...aku dah 21 dahhh (dengan nada berlagak)


memangla chinese tapi tak kan dah tak de rasa malu kan? member cina aku pun kadang2 nak pakai sexy sgt dorang cakap segan...


curlassttt kau pose nyah..vugil giteww..hahha


muka dengan montot dah lebih kurang same je...dua2 tak mengancam..hahah


sejuta kali hensem bf aku...tu je nak cakap..hihi...selamat merembes..wakakakakakakakak


3 comments: