Thursday, May 5, 2011

24:7 dan gula-gula kpop malaysia????? uweeeeeeekkkkkkkkkkkkkkk

ya ALLAH..hazabbbedahhh nya...malaysia pun nak ada kpop..sedar ke tak yang kita ni MALAYSIA..bukan KOREA...KPOP tu just for korea..kalau semua boleh guna kpop tak adalah jepun ada jpop ba alip ngang...memalukan haku sebagai rakyat malaysia tau tak...sedih dan maluuuu...muka kalau handsome macam penyanyi korea okay lah jugak tapi ya ampuuunnnn...muka longkang pecahhh (amboi sedap aku ngutuk org ek) bahahah...

aku ni peminat korean artist movie dan sewaktu dengannya..terkezut ai tengok group kpop wannabe ni..sape lagi kalau bukan group 24:7 (jantanzz) dan gula-gula (feremfuanzz)....malas nak cakap banyak..cuba korang baca forum ni...menangis la dedua group ni kalau baca komen-komen forumer..nah link


bukan je link tu..kalau tak dapat pandai2 la copy paste and go...heheh..


nah besau punya aku bagi...eeeee...geliii


ya ampooonnn..ko tengok tangan sekor2...peminat mana nak salam bekertu cam tuhhhh...eeee..ROGAYAH sungguh..


editing cantik tapi orang dalam gambau tu yang tak berapa oppss..


katanya 4 dari 6 ahli bukan islam..2 lagi islam..aku tak nak sentuh bab agama sebab aku pun bukan warak sangat..hahha


ayooo...

p/s : baca link yang aku bagi nescaya kamu sure gelak tergolek2..



No comments:

Post a Comment