Wednesday, May 18, 2011

dunia kartun anda

haiii...lama tak update...hari ni nak cakap pasal kartun..kartun sangat comel hokeh...rasa macam nak hidup je dalam dunia kartun..warna-warni dan penuh fantasi...aku suka kartun sangat2 tau...aku ada banyak koleksi teddy bear..kalau tepek gambar kat sini mau boleh jadi novel tebalnya...hahhaha..

so bila dah suka kartun paham-paham la bila cepat obses dengan benda kiut miut ni...setakat ni ada 3 benda kiut yang jadi kegunaan aku seharian...jap tepek gambar ek..baru syok nak bercerita...


can u see it??? comel kannnnn...oh cutenya..bila tension2 tengok 2 benda ni terus ringan otak..heheheh



meh aku terangkan satu kegunaannya...okay ni shower cream..bau cherry...beli kat watson..harga super dupper murah..rm9.90 je hokeh!!!!!!!!!!! my bf belikan...as a gift sebab aku belikan dia baju untuk galaxy s nya...so give n take la konon..hehehhe..aku just guna as a hand wash je..letak atas meja study..sayang nak bagi kena air...hahahah..buat hiasan...nanti nak beli lagi 2...yayayyayaya...


ada macam rupa keluarga yokies tak? yang kartun telur tu..ingat tak ingat tak?? ala ingatla cepat... =.='
btw ni hand cream from etude house..harga rm20.00 ++ lupa la..heheheh...da lama beli...bau peach..sangat wangi tau,,,best coz tak melekit and kecil comel je letak dalam beg...a must item in my handbag...


taraaaa...tak luak pun walau dah lama beli coz jarang2 pakai..aku benda comel ni sayang nak pakai...hahahah


okay ni may fave..walaupun comel dan cute miut aku tak pernah miss pakai sejak dari hari 1st beli lagi...lip & cheek...from etude house jugak..barang2 etude house memang comel2...kaler dia sangat aku suka...pink..pakai as a blusher pun tak oily sangat and pakai kat lip mmg nampak comel je...nanti aku tepek pic aku pakai blusher ni k...pakai barang comel2 ni rasa diri pun chomelllll jekkk...huahuahua...

AKU TAQ SEMUA YANG BACA ENTRY NI...JANGAN LUPA LINK AKU PLAK..MENTIONLAH BARANG SEPAGE DUA BLOG AKU NI...huahuahua 


No comments:

Post a Comment