Thursday, May 12, 2011

fast furious 5 dan seru movie

since campus life dah kembali normal, aku pun kembali ke rutin normal lah..hahahahah...rutin apa? rutin tengok movie lah..muahahah..last sem sebulan aku and my bf dah tengok berpuluh2 movie dalam sebulan..cer cakap movie apa..confirm dah tengok punyoooo...bayangkan banyak ke tak movie yang kitorang dah tengok sampaikan aku tak ingat tajuk dan jalan cerita..semua terumbang ambing..tajuk lain jalan cerita lain keluar dari otak aku..kena servis dah agaknya otak nih...

siyes sangat banyak sampai aku ingat tajuk lain cerita lain..haih =.=' 
bulan ni kami baru tengok 2 movie..SERU dan FAST FURIOUS FIVE...seru ni horror movie melayu punya..best dan lain dari yang lain..mula2 nak tengok fast 5 tapi tiket sold out..so semalam ambik seru..agak mantop la cerita nya...ala2 scary macam cerita quarantine....hari ni tengok fast 5 lak..besok nak tengok kongsi...yayayayayyyy...

tapi dalam banyak2 movie yang penah kitorang tengok, the best movie ever is FAST 5!!!! awesome! superb! sangat2 best...siyes kalau korang tak follow cerita ni pun confirm korang akan suka cerita ni...bf aku punya lah obses dengan fast five ni sampaikan dia drive dari alamanda putrajaya ke gombak ambik masa 30 MINIT je!!!!!!!! gilerrrr!!!! (ini bukan penipuan semata2, kalau tak percaya contact aku..try naik kete dengan my bf, memang tercabut lutot sape2 yg takot..tol sungai besi ke nilai masa zaman2 matric dulu 10 MINIT je dah sampai..bayangkan berapa laju...) and he said he willing to pay more than 50bucks for this movie..totally worth it..best movie dalam dunia for now...trust me!

tapi mungkin dah jodoh..aku tak pernah kuar sepatah perkataan pun time dia drive super laju...coz aku suka rasa adrenalin rush bila kereta laju dan cilok mencilok..pehhh..layannn..tapi aku berani naik kereta yang di pandu laju oleh my bf je..ONLY HIM...tak tahu kenapa..orang lain aku rasa tak berapa selamat..hahaahahha...my bf pun cakap bagos la kalau bawak laju dengan aku coz senyap jek...hahahha, selamba dia kutuk, ke senyap takot..hahah..bukan takot tapi aku pun jadi focus sama kat jalan n kereta..macam aku pulak yang bawak...hahaha

p/s : sok baru boleh upload our pictures...picca tak leh transfer..vavis...

bye2

No comments:

Post a Comment