Friday, May 13, 2011

why i love him

ni entry romantika de amor..tak suka sila angkat kaki jalannnn..huehue...short sem baru start, class tiap-tiap hari tapi tak lah sepenat long sem..dah kata short sem...tapi still busy jugak, mengekor by bf ke tempat bisnes nya...hahah..bukan buat apa pun jadi tukang teman je...im proud of him..dia sangat berwawasan dan dia tahu apa yang dia nak...aku tak puji dia sebab dia bf aku...tapi dia ada prinsip dia sendiri dan dia berani..tu yang buat aku suka....

dia ada cita-cita..dia nak jadi kaya, millionaire or billionaire...and aku percaya he will!! my bf ni sangat2 gilakan kereta dan kelajuan...dia bawak kereta sangat laju...but i trust him...laju here means sangat laju hokeh sampai ko tak leh nak cakap even 1 word pun sebab takut dia hilang focus...dia sangat gila kereta, semua jenis kereta dia tahu tapi dia tak pernah beli magazine kereta pun selama kapel dengan aku for almost 3 years...orang cakap mula-mula kapel lintas jalan pun pegang tangan, tunggu lah lama sikit lintas lah ko sendiri, tak kuasa nak berpimpin bagai..tapi kami takkkk, dah 3 tahun tapi rasa macam baru je kapel...still romantik2...tak pernah pun dia tak pegang tangan aku kalau jalan except depan family, ye la sebab belum kawen kan..segan..muahahah..

we share almost everything...duit, makanan, dan macam2...kami jenis suka enjoy tapi berdua je, makan apa yang kami nak makan, beli apa yang kami nak beli...mahal ke murah ke..kalau aku atau dia nak kami akan dapatkan...kitorang tak kedekut each other...contoh kalau my birthday, dia akan bagi apa yang aku nak tapi still ada surprise present and so on jugak...macam biasalah, barang yang aku nak tak murah..hehehhe...da dia mesti bagi (tengah tunggu handbag coach or gucci..bila nak dapat..hahah)

beribu punya hadiah pun dia pernah bagi...dia memang tak kedekut punya..tapiii aku pun bagi dia hadiah yang mahal2 jugak hokeh...bukan dia je yang bagi aku...beribu jugak aku berabis untuk dia..fair kannn...makan tu tak payah cerita la memang dia kan bayar kalau dia ada duit..time dia tak de duit je aku bayar...actually kitorang dah tanamkan dalam mind set yang kapel ni bukan untuk suka2 or kenal each other je tapi untuk berlatih dan belajar untuk berkongsi duit, masalah dan macam2 lagi...bayangkan masa kapel korang makan sendiri sendiri bayar, hadiah bagi time hari penting je tu pun yang murah2 punya..takut kalau clash nanti rugi..jangan macam tu...belajar masa kapel so nanti dah kawen senang..tak lah ralat bila kena bagi duit kat bini or beli apa yang dia nak..

aku sangat boros, dia jimat sikit tapi aku tetap akan dapat apa yang aku nak beli..hehhe...kitorang sukakan kemewahan, enjoy, hidup yang banyak duit sampai satu tahap kitorang penah cakap tak kesah kalau tak ada anak kalau kawen nanti..janji kaya, boleh beli ferrari and kereta mewah lain...boleh belikan aku LV, bercuti setahun sekali dalam or luar negara...now as a student hidup kami agak mewah, we love our life so far...kami banyak persamaan, giler tengok movie, seminggu 6-7 kali kitorang tengok movie kalau free...kami ada impian yang sama..grand wedding..ala-ala wedding of the year la...hahahah...

selain yang aku cakapkan kan atas, i love him sebab dia handsome...hahahhahahaahah..at least pada mata aku...btw memang kena dengan taste aku lah...chinese look, tinggi dari aku (im a tall girl okay) badan tegap...putih...comel..hehehhe...and yang penting dia boleh lindungi aku...dia sangat berani...dia tak takut apa pun..(ALLAH terkecuali la..) dia nak sangat jadi jutawan, ada kereta mewah...atleast boleh beli kondo and kereta yang dia suka...dia cakap dia tak nak kawen dengan aku untuk bagi aku duduk rumah flat ke, rumah sewa ke...makan ala kadar ke..dia nak kawen and bagi kemewahan dan kesenangan..rumah sendiri, kereta untuk aku..nafkah beribu2 sebulan...dia kata dia kerja dan usaha untuk orang dia sayang..bkn just untuk diri sendiri je...and dia mintak aku satu benda je..dengar cakap dia..heheheh... (touching kejap aku dengar dia cakap camtu)

impian aku hanya satu..nak sehidup dan semati dengan dia...he is the most precious guy that God has send to me...aku rasa sangat bertuah dapat bf macam dia...baik tapi baran hokehhhhh..sangat2...jangan la bagi dia marah or banned kau..mampos la...dia baik tapi kalau dia dah benci selamanya dia benci, dengar nama pun elergik katanya....tapi aku tak kesah..tu diri dia dan aku kenal dia, dia polite dan tak kurang ajar..so kalau dia kurang ajar dengan someone maksudnya orang tu memang specis tak guna lah jawabnya..memang orang tu bukan manusia baik lah...nah aku sajikan muka bf aku yang latest masa aku keluar celebrate belated birthday dia...baju yang dia pakai tu hadiah birthday aku bagi..mula2 nak beli topman, size tak de..habis..frust dia..hahha..window shopping kat zara sekali dia berkenan kemeja tu so belikan je...price lebih kurang topman tapi kena ambik size L..topman size M je...pastu aku tempah frame picture dia..yang tu nanti aku post kat entry lain..then belanja icecream baskin robbins..kek je belum lagi belanja..besok lah..heheh...lepastu tengok move fast furious five (awesome and superb hokehhh)


suka sangat picture ni...nasib lurah tak nampak sangat..kalau tak mahu kena banned pic ni..bf aku walaupun tak berapa nak melayu..dia ni tak suka perempuan pakai baju nampak dada, seksi meksi..ketat okay lagi...ni pun kena sound kata nampak dada..tu yang baju aku banyak tertutup dada or aku akan letak shawl kat leher..coz leh tutup dada sikit...tak pakai tudung okay lagi tapi da kena sound jugak..dah kawen nanti kalau aku tak pakai tudung jugak memang tak sedar diri la..hahha...


my bf ni susah nak ambik gambar dia tau..busy manjang..(padahal ngelat)


birthday boy dengan baju baru...macam kain pelekat pun ada baju dia ni..ahahha


elelele..ni la namanya muka mintak pelempang..kalau korang jumpa muka camni jangan cakap banyak lempang jek sedas dua..hihihihi


jelitas dan anggun tak kitorang?? huahuahua


muka penulis harus kena letak..muahahah..


p/s : segala cerita dan apa2 yang tertulis dalam blog ni hanya berkaitan dengan kehidupan kami berdua dan rakan-rakan kami SAHAJA..tidak ada kena mengena dengan mana2 ahli keluarga terdekat atau tidak terdekat kami berdua...diulangi..TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN MANA2 AHLI KELUARGA KAMI..DARI AWAL BLOG INI HINGGA POST YANG LATEST INI..HARAP MAKLUM DAN PAHAM BAHASA MELAYU...HIHIHIHI





No comments:

Post a Comment