Friday, October 15, 2010

aku. sony vaio dan camwhores

mesti korang selalu bukak belog manusia manusia cantik lepas tu dorang mesti camwhores sensorang dengan laptop dorang buat muka comel dorang letak kat belog dorang bagi korang tengok pastu korang mesti komen, comelnya, kiutnya, cantik nya...subhanallah lawaaa...wow gojes dan dan dan banyak lagu kata kata berbaur pujian. wah ayat! tak leh bla..tapi korang paham tak maksud aku ni??? jangan tak paham sudah, bersengkang mata aku taip ni untuk korang walaupun aku tau korang bukan nak baca sangat pun! dah sudah, sebenarnya aku pun tak berapa paham apa aku nak cakap sebenarnya.

selalunya orang mesti letak gambar cun melecun tahap cipan bertelur kat blog dorang kan??? kalau camwhores pulak mesti dorang letak gambar buat buat muka comel, muncung sana muncung sini. pastu korang tengok then korang pun nak buat juga then letak kat blog korang kan kan kan????? aku pun terjebak la dengan camwhores ni. tapi aku nak tunjuk kat korang bukan muka buat buat comel tapi muka buat buat hodoh..agagagagag memang hodoh pun.


amacam?? boleh korang buat muka sawan macam ni pastu letak kat blog korang?? aku boleyyyy aje...hihihi


pastu tunjuk gambar lemak kat lengan korang kat kitorang boleyyy??? 


then makan burger depan web cam. sedap weh burger pak cik depan kedai TOM YAM KITO tu...tom yam kito tu nama kedai makan, bukan maksud aku kedai tomyam tu kito yang punyoooo...hahhahaha


pastu cakap kat burger tu...sedapnya engkau ni...


then teruskan makan sambil buat muka. oh nikmatnya burger tepi jalan.


buat muka tak bersalah dah habiskan burger cuci tangan lap kat cadar katil...wahahhaha

ye ye ye....aku tau korang nak cakap bersepahnya loker dia...aku dah tau dah...tak payah cakap. ayooo!! aku dah kemas dah. hari hari aku kemas loker n bilik aku bhai tapi tu la bhai. hari ni kemas sejam lagi bersepah balik. agaknya aku kena bela bibik kat hostel aku ni...hahhaahha

p/s : asyik tengok orang camwhore tunjuk gambar comel comel je...so aku tunjuk kan korang gambar tak comel pulak. lain dari yang lain la kan. asyik nak tiru orang je. setelah 2 tahun lebih menggunakan baby pink barulah aku menjinak kan diri dengan web cam nya....hahahahahah....

No comments:

Post a Comment