Sunday, October 10, 2010

IKEA dan RAJA PIZZA

bila baca entry, IKEA...semua orang tau, ooohhh..tempat yang jual barang barang rumah yang comel cantik berkualiti dam MURAH tuuu...tapi bila baca part raja pizza semua buat muka blurrr..raja kapoor, raja buah tau lak jugak korang kan kan kan..hehehehhehe

mempersembahkan untuk tontonan anda pertama kalinya......RAJA PIIZZZZZZZZZAAAAAAAA......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


haaaa...ni lah raja pizza! hahahah..gila engkau, super supreme tu dia boleh habiskan sebijik sorang-sorang jek. LARGE OKAYYY!!


dasar tamak! hahaahha...sekali angkot dalam pinggan dia dua keping. cuba la jadi normal macam orang lain angkot satu satu je. kita makan berdua je cik abang oit! tak adanya saya nak kebas pizza awak tu... =.='


last piece baru dia nak bagi aku..patot tak patot...memang tak la aku nak, aku da melantak spagetti. hahhaha....mentang mentang ko bayar, licin ko kauk eh..huhuhu

p/s : ni pic makan pizza semalam kat wangsa maju. the best pizza hut restaurant! layanan superb, tempat hi class and tak serabut macam restorant pizza lain. try la pergi, dekat je dengan wangsa walk. sebelah kfc tu haa...

hari ni pun makan pizza lagi! tak giler engkau! naik muak aku! pic pizza untuk hari ni malas aku nak ambik. semedang je muka dia dalam blog ni, tak kuasa mak nyah oit...hahhaahahhaahah


lepas makan pizza kat ou tadi kitorang pun pergi lah IKEA. pergi ou tu just nak cari novel aku je. nanti aku review novel tu k. alang alang dah ada kat situ tak mantop lah tak pergi IKEA kan. 

abang : sayang..jom pergi ikea.

sayang : nak buat apa. kita bukan ada rumah pun nak beli barang kat situ.

abang : ala..kita pergi cuci mata je la.

sayang : kalau nak cuci mata baik abang duk diam diam kat bangku ni then tengok amoi amoi cun. (sporting tak gue) he2

abang : sakit mata lah tengok dorang ni. pakai baju macam tak cukup kain. kalau cina ke india ke okay lagi. ni melayu, tak pakai tudung okay la lagi, ni c**** pun boleh nampak kalau tunduk. 

sayang : ala biarla, baju dorang, badan dorang.

cepat cepat aku setuju, kalau tak kang dengan aku sekali dia kutuk! membebel mengalahkan mak nenek. hahhaahaha...


haa engkau, dalam pada tak nak beli pape, nak tengok je kononnya. senget jugaklah bahu aku bawak barang barang ni. tak leh tahan sial! tergoda tengok barang dia murah sangat.

baku sampah merah tu harganya rm 2.80... mana tak giler aku membelinya. dari korang beli bakul sampah lubang lubang yang harga 4 hengget lebih tu baik beli ni. cool je letak dalam bilik. style gitu!


sampai 3 jam aku kauk..heheheh..mana taknya, pasar malam pun tak dapat harga macam ni, rm 2.60. (ada rasa nak beli satu lori tak pastu berniaga kat kampung mak korang dengan harga rm5 tak???) yang macam giant shaver tu ialah benda cam wiper kar kereta tu. apa tah nama dia. rm2.40 je hengkau!


frame ni pun murah, berbaloi dengan kualiti. rekaan moden gitus u ols... rm16.90..untuk gambar saiz 4r, 3r boleh kot tapi nyawa nyawa babi lah kot kan.



see..very the comels kan we all, actually frame tu tak la lawa tapi kami yang lawa sebenarnya! hahahahahah..tak lah, just joke. fram ni soooooooooo nice okayyy..cantik giler!

ada banyak size tapi aku beli yang kecik sudeyh! nak letak atas meja tak study je pun..hahhaa, mana lah tahu kot kot si pemalas ni jadi rajin nak study atas meja tak study ni sebab adanya gambar buah hati di situ. awwwww!!! frame yang ada piz aku tu nak bagi kat raja pizza. heheh


tu dia bakul sampah rm2.80. yang dalam kotak kuning tu bukan mercun lah weh, tak de nye derr IKEA nak jual mercun derr..tu bateri jam dinding, rm 8.90 je u ols..dapat 10 bijik...cukup murah untuk pelajar macam kami yang 'kaya raya' ni beli...hahhahah...yang bulat bulat macam gelang tu hanger tudung. rm 25.90.. ada 28 gelung tak silap aku. dia punya besi dibalut dengan kain lembut. so tudung tak kan rosak kalau hang kat sini.

yang kaler silver tu spice jar, bukan nak letak spice, aku nak letak gula gula nanti. hehehhe


ni la hanger tudung tu...pedulikan loker aku yang kemas dan teratur tu ye!

berminat tak nak pergi ikea bagi yang tak pernah pergi tu.?
ada rasa nak pergi sekarang gak after baca entry ni tak?
ada termimpi mimpi menyebut nama ikea tak??
kalau ada apa lagi...pergilahhh!!!!

tapi kalau nak budget dulu tengok kat sini.









GAMBAR TUAN PUNYA BLOG KENA LETAK. GILER ENGKAU TAK LETAK! TAK GLAMER LA AI...TAK PERLU MAKE UP SEINCI PUN AKU SEDIA UNTUK BERADA DALAM BLOH..HAHAHHAH





No comments:

Post a Comment