Friday, October 8, 2010

MAHER ZAIN in UIA@IIUM GOMBAK

masing-masing masih di awangan lagi nampaknya walaupun konsert maher zain di uia baru-baru ini sudah berakhir. everybody keep talking about him. continuously kot! sampai naik sakit gegendang telinga aku mendengarnya...tapi sayang aku tak dapat pergi sebab ada kelas ganti HISTORY malam tu...uwaaaaa...sadis sekali donk!

sebelum warga Malaysia tengok Maher Zain secara live warga uia dah potong line dah. we all dah tengok dia dulu *bluek* hihihi my friends cakap dulu maher zain composer and dia pernah buat lagu untuk lady gaga gak. tapi tak sure buat secara keseluruhan or terlibat secara gitu-gitu je (anda paham bukan). sebab setahu aku lah lady gaga ni freemason or iluminati segala jadah amende ntah. yang aku paham lady gaga ni pemuja syaitan. so macamane si abang maher zain *weekksss* boleh terlibat dengan lagu si gaga ni. lagu gaga semua ada unsur2 setan gak.

tak kesah la betul ke tidak yang penting lagu si maher zain ni sodap weh! aku paling suka lagu INSYA ALLAH & THE CHOSEN ONE. awww, meleleh air mata aku dengar dan hayati liriknya. rasa insaf walaupun sekejap cuma.


inilah stage CAC tempat maher zain perform.. =)


eiii...tak puas hati betul dengan pak gad ni! saje tau duk dekat2 maher zain ai!


perempuan ni malu2 tengok maher zain. aku pulak malu tengok perempuan ni, kok ye pun syok kat c maher ni. kaver la bai!!! hahahaha *comel*


cik bedah (nama samaran) pura2 memahami apa yg maher zain cakap, padahal dlm hati. (oden tak paham sepatah haram pon) huahua


eiii..cik bedah ni lagi!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


lady gagah yg saiko.. gagah kerana mampu memakai baju daging yg beratnya berbelas kilo..
*mereng*



No comments:

Post a Comment