Saturday, October 2, 2010

engkorang hado??

tajuk entry nak gempak aje! entah-entah cerita macam bedtime stories versi orang buta pekak bisu tuli. bukan pekak ngan tuli tu dua perkaataan yang sama maksud ke??? lantak la janji layaannnnn....korang ada terfikir tak ada ke manusia ni dalam dunia ni dia buta pastu bisu pastu pekak...agak-agak ada tak? kalau ada kesiannya dorang kan kan kan?? seksa woooooooooooooo.....sebelum aku terbabas melibas entry tak sama dengan huraian baik aku straight to da shopping mall, eh tak tak...zaman ekonomi tak stabil ni, JIMATTTTTTTT (perlu ke hengkau bosarkan pekataan jimat tu???) aih! belog den suko hati biras ipa duai den lah...

ni nak cakap pasal hengkorang hado tak??? tak payah nak tipu, sah-sah hengkorang tak hado kan kan kan...ai bukan apa, ai bukan nak riak tapi ai nak takbur sikit je. mamak milo tabur satoooo!!! okay okay, stop merapu! ni aku nak cakap ni, korang ada ke boypren yang sporting?? nak cakap ada la tu! bukan sporting tang memberi pendapat, tang pergaulan dan yang seangkatan tapi sporting untuk merelakan dirinya di makeup oleh girlpren nya sendiri...yang rela dirinya di pakaikan lipstik pink dan compact powder jenama pixy dan eyeliner in2it dan dan dan dan dan tak caye la tuh. aku ada bukti okay! tak main la cakap tanpa bukti...nah hambek korang..tengok puas2...sporting tak sporting boypren aku??



hah, camane? ada beran ke gadis-gadis di luar sana nak bedak kan boypren dia cam tepung gomak cenggini??? ai tell you aaa, nak terkeluar anak tekak aku duk snap2 pic dia. mmg fun seyh..


see...very da sporting spotlight i tell uuu...dats y i sayang dia *shy* nasib aku tak buat eyeliner cam cleaopatra kat mata dia. kalu tak pengsan semua pondan-pondan kat luar tengok! hahhahahaha


p/s : sekilas ikan di air sudah ku tahu jantan betina, 
sekilas lobang hidungnya sudah ku tahu dia teruna,,,,wakakkak

ni jantan tulen okay, aku saja main-main makeup2 ngan dia di saat tak tahu apa nak buat. heheheh

No comments:

Post a Comment